Μπιφτέκια μαμαδίστικα, αφράτα και πεντανόστιμα...ενισχυμένα με λαχανικά!


Μια απο τις αγαπημένες μου συνταγές. Και αυτό γιατί την έχω..."πειράξει" και την έχω φέρει στα μέτρα μου! Κακά τα ψέματα, όλες οι μαμάδες ψάχνουμε να βρούμε τρόπους, για να τρώνε τα παιδιά μας τα πάντα. Άλλα δεν τρώνε μπρόκολο, άλλα δεν τρώνε όσπρια, άλλα φασολάκια, μελιτζάνες, η λίστα μπορεί να συνεχιστεί για πάντα! Ευτυχώς, το δικό μου παιδί τρώει σχεδόν τα πάντα. Παρόλα αυτά, προσπαθώ να γίνομαι πιο δημιουργική και να δώσω το κάτι παραπάνω. Παρακάτω θα καταλάβετε!

Υλικά:

  • μισό κιλό μοσχαρίσιος κιμάς χωρίς λίπος
  • 1 κρεμμύδι
  • λίγο μαϊντανο
  • 1 αυγό (προαιρετικά)
  • λίγο ξύδι
  • λίγο ελαιόλαδο
  • 1 κούπα βρώμη
  • 1 μικρή μελιτζάνα
  • 1 καρότο
  • 1 ντομάτα τριμμένη
  • λίγο σκόρδο
  • αλατι 
  • πιπέρι
Είπαμε θα είναι λίγο "πειραγμένος" ο κιμάς! Ξεκινάμε λοιπόν. αφού πλύνω/καθαρίσω τα λαχανικά, τα περνάω ένα ένα απο το multi. Το θέλω ψιλοκομμένα, να φαίνονται και όχι πουρέ. Όταν είναι έτοιμα παίρνω ένα μεγάλο μπώλ και ρίχνω σταδιακά τον κιμά, τα λαχανικά, το αυγό και τα μπαχαρικά και ζυμώνω για λίγο. Σε λίγο δεν θα φαίνεται τίποτα απο τα λαχανικά. Συνεχίζω ρίχνοντας μέσα και τα υπόλοιπα υλικά και ζυμώνω καλά. Πλάθω τα μπιφτέκια και τα βάζω σε ταψί με λαδόκολλα. Ψήνω στους 220 βαθμούς για περίπου 1 ώρα ανάλογα τον φούρνο. Συνοδεύουμε με οτι μας αρέσει, πατάτες, ρύζι ή σαλάτα. Η επιτυχία είναι εγγυημένη. Καλή επιτυχία!

Tips:

  • Μπορείτε να προσθέσετε διαφορετικά λαχανικά απο τα "έξτρα" που χρησιμοποίησα εγώ.
  • Αντί για βρώμη μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κλασικά ψωμί ή παξιμάδι

CONVERSATION

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου