Το τελος ενος διαφορετικου καλοκαιριου


Έφτασε και το τέλος Αυγούστου, σε 3 μέρες μπαίνει ο Σεπτέμβρης, ξεκινάει μια νέα σεζόν. Ο Σεπτέμβρης κάθε χρονιά φαντάζει σαν μια νέα αρχή: νέα σχολική χρονιά, νέος δάσκαλος, καινούργια ρούχα και παπούτσια κτλ. Μου αρέσει αυτή η περίοδος.

Φέτος, ήταν ένα δύσκολο καλοκαίρι. Ένα καλοκαίρι με πολύ κλεισούρα, ένα καλοκαίρι με στεναχώρια, ένα καλοκαίρι με απώλεια.  Είχαμε διάφορα, η αλήθεια είναι πως δεν "βαρεθήκαμε"...Μέχρι και covid κολλήσαμε, όλοι! Ευτυχώς όμως, όλα αυτά πέρασαν. Κοιτάμε μπροστά και συνεχίζουμε δυναμικά, αφήνουμε τα πάντα πίσω.

Υπάρχουν πράγματα που μπορούν να αλλάξουν τα πάντα, τον τρόπο που σκέφτεσαι, αυτά τα οποία έχουν πραγματικά σημασία. Μπορεί να μην χάρηκα τη θάλασσα, μπορεί να μην μπόρεσα να κρατήσω κάτι που θα άλλαζε τη ζωή μου, υπήρξα και είμαι ακόμα όμως στήριγμα σε ανθρώπους που με χρειάζονται και έβαλα πράγματα που δεν αφορούν τη ζωή μου ή την οικογένειά μου, στην άκρη. Συνειδητοποίησα, πόσο τυχερή ειμαι τελικά σε προσωπικό επίπεδο (ξέρεις, όταν πραγματικά το συνειδητοποιείς, όχι ότι απλά το γνωρίζεις). Καμία φορά, τα θεωρούμε όλα τόσο δεδομένα, μπορεί να έχουμε κάτι μπροστά μας και να μην το εκτιμάμε.

Αυτή τη στιγμή, βρίσκομαι διακοπές με τον γιο μου. Ο άντρας μου είναι μπαρκαρισμένος και, μας έστειλε διακοπές στην Εύβοια, σε ένα υπέροχο ξενοδοχείο (θα γράψω και για αυτό σε επόμενο άρθρο, όταν γυρίσουμε). Θα ήθελα πολύ να είναι κι εκείνος μαζί μας, αλλά θα πρέπει να κάνουμε υπομονή μέχρι να ξεμπαρκάρει, για να κανονίσουμε έστω ένα τριήμερο οικογενειακώς. Αυτό σημαίνει χειμερινό προορισμό, για χειμερινές διακοπές! 

Η ζωή κάποιες φορές μας δυσκολεύει. Έτσι όμως, μαθαίνουμε πόση δύναμη κρύβουμε μέσα μας. Μας δίνει μαθήματα και, για να μας κάνει να τα δούμε, να μπορέσουμε να διδαχτούμε κάτι, θα βρει τρόπο να μας κατευθύνει. Τί σημαίνει αυτό; Ότι πρέπει απλά να κοιτάξουμε καλά γύρω μας, μέσα μας για να μπορέσουμε να δούμε τί είναι αυτό που μας δείχνει. Καμιά φορά δυσκολευόμαστε, αλλά στο τέλος, πάντα το βλέπουμε.


Φωτογραφία: Προσωπικό αρχείο

 

CONVERSATION

2 Comments: